„ A táplálékod legyen az orvosságod, és az orvosságod a táplálékod legyen.” /Hippokratesz/

 

Ezzel a kurzussal szeretném kicsit megértetni, hogyan jutottak el a kutatók oda, hogy a bélflóra helyreállítási miért is lehet megoldás számos betegségünkre.

 

 

Számos ételt javaslok, ami fogyasztása hozzásegít a bélflóra helyreállításához, és azt is, melyek azok, amiket érdemes elhagyni.

Pár könnyen elkészíthető, ízletes, speciális alapanyagot nem igénylő fényképes receptekkel szeretném segíteni, hogy még könnyebb legyen a valóságba is átültetni a tanultakat. Illetve megosztom a bélflóra építés egyik kulcsfontosságú ételének, a terápiás hosszan főtt csontlevesnek a receptjét, ahogy én készítem.  A hús- vagy hallé építőanyagként szolgált a bélfal gyorsan szaporodó sejtjei számára, emellett nyugtató hatású a gyulladásos bélszakaszokra. A húslevest ezen bél-gyógyító és tápláló hatása miatt tartják számon népi gyógyírként évszázadok óta. Több tippet is adok arra, hogyan lehet hosszú távon beépíteni a csontlevest az étrendbe.

A csontlevest (és természetesen a bélflóra építést) akkor is érdemes rendszeresen fogyasztani/elkezdeni, ha nem csak közvetlen emésztő rendszeri panaszunk van, hanem ízületi, bőrgyógyászati problémával küzdünk.

 

A csontleves természetes módon tartalmaz nagy mennyiségben például glükózaminokat és kollagént, mely oly népszerű táplálék kiegészítő lett az elmúlt időkben akár a szépségiparban is.

 

A kurzussal mindenre választ kapsz és konkrét megoldásokkal is segítelek:

1.Az összes betegség a belekből ered
2.A mikrobiom fontossága
3.Mi károsítja a bélflóránkat? Kinek ajánlom a bélflóra építést?
4.A bélrendszer és az agy kapcsolata
5.Terápiás húsleves lényege
6.Hogyan készítsd el a terápiás húslevest?
7.Milyen ételeket iktassunk ki bélflóra építés esetén?
8.Melyik alapanyagok, ételek támogatják a bélflórát?
9.Receptek, melyek támogatják a bélflóránkat
10.Szükséges pre és pro- biotikumok

 

Gyere. tartsd velem ezzel a kurzussal!

 

Ha megvásárold a kurzust, örökre a tiéd, így ha kell egy kis motiváció bármikor újra ismételheted!

 

Bemutatkozás:

Dávid Krisztina, online személyi edző, (hormonális)táplálkozás tanácsadó

Dávid Krisztina vagyok, a Fittdiéta alapítója, mely privát személyi edzésekkel foglalkozik (jelenleg online formában) valamint táplálkozási tanácsadással.

Személyi edzőként, valamint táplálkozási tanácsadóként dolgozom.
A célom, hogy megszerettessem a sportot a hozzám fordulókkal (kortól és nemtől függetlenül), kikapcsolódásként éljék meg, feltöltődjenek, az életük részévé váljon a mozgás, csökkentsük vagy megszüntessük a mozgásszervi problémákat, a mozgásszegény életmódból adódó fájdalmakat, és természetesen elérjük a kívánt álom alakot is.
A táplálkozási tanácsadóként és hormonális táplálkozási tanácsadóként nem csak az a célom, hogy a fogyásban  tudjak segíteni, hanem az is, hogy a rossz táplálkozási és életmódbeli problémákból adódó hormonális, emésztőrendszeri betegségek tüneteit enyhíteni tudjuk. ( ide tartoznak a pajzsmirigy, pcos, inzulinrezisztencia, menstruáció kimaradása, puffadás, hasi diszkomfort stb )
Ezek közül sokban érintett voltam sajnos én is, így nem csak a tanultak alapján tudok segítséget nyújtani, hanem személyes tapasztalatom is van. A cikkeimben, posztjaimban mindig tabuk nélkül, őszintén beszélek ennek a nehézségeiről, lelki oldaláról is, illetve, hogy nekem és a hozzám fordulóknak végül mi segített.
Összességében elmondható, akár edzésről akár táplálkozás tanácsadásról beszélünk, hogy a célom, az, megtanítsam, hogyan tartható fenn hosszú távon az egészséges életmód hétköznapi emberek számára is, hogy ne menjen a lelki egyensúly, a család és a barátok rovására.

 

 

 

Tananyag

A tanterv nem található!

0 BEIRATKOZOTTAK

    Rólunk

    A metime24 az önmagadra szentelt minőségi idő,amikor bármit csinálhatsz ami örömet jelent. Minden ami a személyes fejlődésed segíti hiszen mindannyiunknak a belső harmónia megteremtése a cél. Legyen az önfejlesztés, sport, egészséges táplálkozás, szépségápolás. Velünk hiteles előadók segítségével inspirálódhatsz, fejlődhetsz. Adj időt magadnak, magadra! Mert ez az idő feltölt energiával és segít, hogy jobban megismerd önmagad!
    top